Adres
Locatie Holk Galjoen:
Loes de Kruijf (directeur)
Galjoen 71-73
3863 EN Nijkerk
Tel: 033-2452557 (1)
E-mail: directie.hk@pcogv.nl
Locatie Holk Doornsteeg:
Wendy van der Meer (directeur)
Polderhof 2
3861 XN Nijkerk
Tel: 033-2452557 (2)
E-mail: directie.hd@pcogv.nl
Inschrijven kinderdagverblijf/Peuteropvang/BSO:
E-mail: klantcontact@pcogv.nl
Tel: 0342-729120
Emailadressen:
- Administratie: administratie.hk@pcogv.nl
- Peuteropvang locatie Galjoen peuteropvang.hk@pcogv.nl
- BSO locatie Galjoen : bso.hk@pcogv.nl
- BSO locatie Doornsteeg : bso.ds@pcogv.nl
- Kinderdagverblijf Doornsteeg : kinderdagverblijf.ds@pcogv.nl
- Medezeggenschapsraad : mr.hk@pcogv.nl
- Activiteitencommissie : ac.hk@pcogv.nl
- Oudercommissie: oc.hk@pcogv.nl
Openingstijden
Alleen aanwezig op locatie Holk Galjoen
Maandag
8.15 – 12.15
Dinsdag
8.15 – 12.15
Woensdag
8.15 – 12.15
Donderdag
8.15 – 12.15
Vrijdag
8.15 – 12.15
LRK-nummer Holk Galjoen:
Door te klikken op het LRK nummer komt u op de site waar alle GGD rapporten staan.
Locatie Holk Galjoen en Holk Doornsteeg.
Maandag
8:30 – 14:30
Dinsdag
08:30 – 14:30
Woensdag
8.30 – 12:30
Donderdag
8.30 – 14:30
Vrijdag
8.30 – 14:30
Groep 1 & 2 zijn op vrijdag vrij
Groep 3 is vrijdagmiddag vrij
Maandag
14.30 – 18.00
Dinsdag
14.30 – 18.00
Woensdag
12.30 – 18.00 (alleen Doornsteeg)
Donderdag
14.30 – 18.00
Vrijdag
12.00 – 18.00 (alleen Doornsteeg)
LRK-nummer Holk Galjoen:
LRK-nummer Holk Doornsteeg:
Door te klikken op het LRK nummer komt u op de site waar alle GGD rapporten staan.
Alleen aanwezig op locatie Holk Doornsteeg.
Maandag
7.30 – 18.00
Dinsdag
7.30 – 18.00
Woensdag
7.30 – 18.00
Donderdag
7.30 – 18.00
Vrijdag
7.30 – 18.00
LRK-nummer Holk Doornsteeg:
Door te klikken op het LRK nummer komt u op de site waar alle GGD rapporten staan.
Voor inschrijven en vragen:
Tel: 0342 – 729120 (maandag t/m vrijdag van 9.00 uur-12.30 uur)
klantcontact@pcogv.nl
VSO:
Maandag
7.30 – 8.30
Dinsdag
7.30 – 8.30
Donderdag
7.30 – 8.30
Aanmelden
Klik rechts bovenaan de pagina 'Inschrijven kinderopvang' als u zich wilt aanmelden voor de kinderopvang
Activiteitencommissie Kindcentrum Holk
De activiteitencommissie is een enthousiaste groep ouders die samen met de leerkrachten invulling geeft aan alle feestelijke activiteiten die op Kindcentrum Holk gevierd worden. Om alle feestelijkheden te kunnen organiseren wordt van de ouders jaarlijks een ouderbijdrage gevraagd. Deze ouderbijdrage wordt geïnd en beheerd door de penningmeester van de activiteitencommissie. De activiteitencommissie is budgetverantwoordelijk en legt verantwoording af aan de schoolleiding van Kindcentrum Holk. Daarnaast is er een onafhankelijke kascommissie die elk jaar het kasboek controleert.
Wat doet de activiteitencommissie?
De activiteitencommissie helpt het team van leerkrachten op Kindcentrum Holk jaarlijks bij het organiseren van de volgende activiteiten:
- Korfbal (groep 5 t/m 8)
- Handbal (groep 7 en 8)
- Sinterklaas
- Nijkerk On Ice
- Kerst
- Pasen
- Schoolreisje
- Kleuterfeest
- Voetbal (groep 8)
- Veluwe Wandeltocht
- Holk’s Got Talent
- Afscheid groep 8
Daarnaast neemt de activiteitencommissie een actieve houding aan ten opzichte van alle geluiden die gehoord worden op het schoolplein en in de wandelgangen. Als er geluiden van zorg worden geuit of vragen zijn van algemene aard dan worden deze ingebracht tijdens de vergaderingen en gedeeld met de directeur of doorgespeeld naar de MR.
Hoe gaat de activiteitencommissie te werk?
De activiteitencommissie bestaat uit een voorzitter, penningmeester, secretaris en overige leden. Alle leden nemen deel in verschillende subcommissies. De activiteitencommissie vergadert gemiddeld vier keer per jaar van 20.00 uur tot ongeveer 21.30 uur op Kindcentrum Holk. De vergaderingen zijn altijd onder leiding van de voorzitter en worden bijgewoond door een vast teamlid van Kindcentrum Holk.
Subcommissies
Voor iedere activiteit waar de leden van de activiteitencommissie bij betrokken zijn, wordt een subcommissie ingesteld. Deze subcommissies bestaan uit een aantal leerkrachten en een aantal leden van de activiteitencommissie. Tijdens de eerste vergadering van het schooljaar worden deze subcommissies verdeeld onder de verschillende geïnteresseerden binnen de activiteitencommissie.
Vanaf het moment dat alle activiteiten verdeeld zijn, is iedere subcommissie zelf verantwoordelijk voor het invulling geven aan en organiseren van één van de feesten en eventuele voorafgaande periode. Het is geen verplichting op de dag van het feest aanwezig te zijn, leuk is het natuurlijk altijd.
De leden binnen een subcommissies bedenken samen de invulling van een periode of dag. Ze maken een vergaderplanning en verdelen onderling de taken. Zo valt er te denken aan bijvoorbeeld:
- Maken dagprogramma
- Inkopen cadeaus en traktaties
- Voor kinderen met een allergie verzorgen we indien noodzakelijk aangepaste traktaties
- Inhuren benodigdheden om activiteit te kunnen realiseren en afstemming met bedrijven
- Klaarzetten van eten en drinken tijdens ochtend- en/of middagpauze
- Versieren van de school en deze weer opruimen
- Informeren ouders
- Vragen om hulpouders voor versieren school of als hulp tijdens de activiteit
- Eerste aanspreekpunt voor de hulpouders op de dag zelf
- Etc.
Nieuwe leden gezocht!!
Veel leden zijn jaren achtereen lid van de activiteitencommissie en vertrekken vanwege het feit dat de kinderen de school verlaten en daarmee de verbinding met de school verdwijnt. De activiteitencommissie kan daarom altijd de hulp van nieuwe leden gebruiken.
Mocht u naar aanleiding van bovenstaande interesse hebben gekregen in het werk van de activiteitencommissie dan horen wij dit graag. Meld u dan aan via ac.hk@pcogv.nl (Galjoen) of ac.hk.ds@pcogv.nl (Doornsteeg). Ook kunt u één van de huidige leden aanspreken.
Als u punten wilt inbrengen voor één van de vergaderingen dan kan dit ook via één van bovenstaande e-mailadressen.
De activiteitencommissie bestaat uit leden van zowel de locatie Galjoen als Doornsteeg. De activiteiten worden samen gepland en besproken, maar per locatie uitgewerkt.
Is deelname aan de activiteitencommissie voor u niet mogelijk, maar u wilt wel betrokken zijn bij de verschillende activiteiten dan kan dat natuurlijk ook. Voor de verschillende activiteiten die tijdens de feestelijkheden worden georganiseerd, zijn altijd hulpouders nodig. Laat het weten als u wilt helpen. Ook worden er regelmatig oproepjes voor hulp gedaan.
Wat er gebeurt bij ons!
Informatie gids 2023 – 2024
Kinderopvangtoeslag is een tegemoetkoming in de kosten van de kinderopvang. Een deel van de kosten van kinderopvang wordt vergoed. Zo maakt de overheid het voor ouders financieel mogelijk om werk en zorg te combineren. Voorwaarden kinderopvangtoeslag Je ontvangt alleen kinderopvangtoeslag als je […]
Via de nieuwsbrief houden we u op de hoogte van ontwikkelingen binnen het kindcentrum. In deze nieuwsbrief vindt u actuele nieuwsberichten, de agenda voor de komende maand en diverse mededelingen.